معاون وزیر اقتصاد در گفت‌و‌گو با اقتصاد معاصر خبر داد
بازاریابی در خارج کشور به کمک بخش خصوصی برای جذب سرمایه‌گذار

ابوالفضل کوده‌ئی، رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران  در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد معاصر، درباره برنامه‌های این سازمان در جذب سرمایه‌گذاری طبق اهداف شعار سال، اظهار داشت: برای جذب هدفمند و هوشمند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در سال جاری، گام نخست شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بر اساس زنجیره ارزش منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی در سراسر کشور است. 

وی افزود: این پروژه‌ها باید حلقه‌های مفقوده زنجیره ارزش را تشخیص داده و به رشد و توسعه اقتصادی کمک کنند. 

کوده‌ئی گام بعدی را بازاریابی موثر دانست و گفت: بازاریابی در سطح داخلی و خارجی از طریق برگزاری نشست‌های تخصصی و حرفه‌ای را دنبال می‌کنیم، این نشست‌ها باید به‌ صورت مشخص در کشورهای همسایه، کشورهای هدف و کشورهایی که با بهبود روابط می‌توانیم همکاری بیشتری با آن‌ها داشته باشیم، برگزار شوند. 

رئیس‌کل سازمان سرمایه‌گذاری که در حاشیه همایش ایران اکسپو ۲۰۲۵ با اقتصاد معاصر گفت‌وگو کرد، افزود: نقش بخش خصوصی و صاحبان طرح‌ها در این فرآیند کلیدی است. با هدف‌گذاری و هدایتگری بهتر و با حضور فعال بخش خصوصی، می‌توانیم جذب سرمایه‌گذاری را به‌ صورت موثرتری پیش ببریم.

{$sepehr_media_90992_400_300}