کروز، برترین برند کارفرمایی ایران از نگاه کارجویان شد

به گزارش اقتصاد معاصر؛ این موفقیت بر اساس شاخص‌هایی از جمله نتایج نظرسنجی بهترین برند کارفرمایی، نتایج نظرسنجی سازمان با گفت‌وگوی بهتر، تعیین وضعیت رزومه‌ها در مدت مقرر، ارائه موقعیت شغلی کارآموزی یا بدون سابقه کار و ارائه به‌موقع گزارش‌های استخدامی به دبیرخانه نمایشگاه به دست آمده است.

کروز با بیش از ۱۴ هزار نیروی انسانی، جذب، توسعه و نگهداشت استعدادها را از مهم‌ترین اولویت‌های خود اعلام کرده است و آن را فراتر از یک شعار سازمانی می‌داند.