دوازدهمین دوره کنفرانس بینالمللی فولاد استیل پرایس ۱۶ آذر ماه 1404 به میزبانی تهران برگزار می شود.
اختتامیه دومین پویش «کشتی آبی» با معرفی برگزیدگان برگزار شد؛ دومین دوره پویش «کشتی آبی» با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، هنرمندان و جمعی از برگزیدگان و خانوادههای آنان در مجموعه فرهنگی رفاهی کشتیرانی به کار خود پایان داد؛ آیینی که در آن علاوه بر اعلام نتایج شش بخش هنری، از نقش خانوادههای دریانوردان در تقویت هویت و فرهنگ سازمانی کشتیرانی تقدیر شد.
در ادامه روند نظارت میدانی و ارزیابی مستقیم عملکرد شعب، مدیرعامل بانک کشاورزی، به صورت سرزده از شعبه این بانک در شهرستان جاسک بازدید کرد.
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با مدیریت استراتژیک توانست رشد تولید خود را نسبت به سال گذشته افزایش دهد. این شرکت علیرغم ناترازیهای انرژی در 6 ماهه نخست سال، رکوردهای تازهای در تولید کنسانتره و فروش به جا گذاشته است؛ عملکردی که به گفته مدیران و کارشناسان نتیجه برنامهریزی دقیق، توسعه معادن جایگزین، خرید گسترده سنگآهن و همچنین حمایت حاکمیتی از تأمین مواد اولیه است.
معاون بازرگانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، حضور این شرکت در نمایشگاه بینالمللی ایرانمتافو را فرصتی مهم برای صنعت فولاد کشور توصیف کرد.
تمامی خطوط مسافربری کشتیرانی والفجر، مطابق برنامه از پیش تعیینشده در حال فعالیت است و جابهجایی مسافران در مسیرهای بینالمللی خلیجفارس بدون وقفه ادامه دارد.
در جریان پویش «سایپا - رسانه»، جمعی از خبرنگاران با حضور در شرکت رادیاتور ایران از نزدیک روند تولید رادیاتور، کولر خودرو و مبدلهای صنعتی را مشاهده کرده و با توانمندیهای فنی و ظرفیتهای صادراتی این شرکت آشنا شدند.
بانک ملت برای نخستین بار در نظام بانکی کشور، خدمت چک الکترونیکی را که پیش از این تنها برای اشخاص حقیقی راه اندازی شده بود، به صورت کامل برای اشخاص حقوقی نیز عملیاتی کرد که بر این اساس، امکان کارسازی (وصول، واگذاری و صدور برگشتی) چک الکترونیکی، برای مشتریان حقوقی این بانک هم امکان پذیر خواهد بود.
محصول جدید، فناورانه و کاربرپسند بانک ملت با نام اختصاری دیما، با بهره گیری از هوش مصنوعی و امکان ارائه انواع خدمات بانکی، تسهیلات مبتنی بر رتبه اعتباری، وام های خرد امتیازی و فوری (میکرولون)، تجربه ای جدید و متمایز را برای کاربران و مشتریان فراهم می کند.
بانک ایران زمین با ارائه خدمات گسترده بانکی و مالی، موفق به جلب اعتماد بیش از یک میلیون و سیصد هزار مشتری شده است.
در ششماهه ابتدایی سال جاری، شاخصهای کلیدی بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین با رشد قابلتوجهی همراه بوده است.