به گزارش خبرنگار اقتصاد معاصر؛ سازمان هدفمندسازی یارانهها هر ماه یارانههای نقدی را به حساب سرپرستهای خانوار واریز میکند اما در برخی از نوبتها یکی از بانکها به صورت دورهای پیامک اطلاعرسانی واریز یارانه را ارسال نمیکند.
این در حالی بوده که هزینه ارسال این پیامکها از قبل از حساب مردم کسر شده است. عدم ارسال پیامکها موجب نگرانی و سردرگمی مردم شده و اعتراضاتی را در مقابل سازمان هدفمندسازی یارانهها به دنبال داشته است.
این وضعیت علاوه بر ایجاد مشکلاتی برای مردم، سازمان هدفمندسازی یارانهها را نیز با چالشهایی مواجه کرد. بسیاری از مردم به دلیل عدم دریافت پیامک، از واریز یارانهها مطمئن نمیشوند و این موضوع باعث تشویش و نارضایتی در جامعه میگردد. در این شرایط، انتظار میرود که رئیس کل بانک مرکزی به عنوان نهاد مسؤول در این بخش، تذکرات لازم را به بانکها بدهند و از تکرار چنین مشکلاتی جلوگیری کنند تا اعتماد مردم به سیستم واریز یارانهها حفظ شود.