اقتصاد کلان

اقتصاد کلان

بانک

صنعت

کشاورزی

راه و مسکن

اقتصاد بین الملل

انرژی

بازرگانی

بورس

فناوری

سیاست و اقتصاد

کارآفرینی و تعاون

چند رسانه ای

۲۸/خرداد/۱۴۰۴ | ۱۵:۱۶
۱۵:۰۸ ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
وزیر صمت در بازدید از سامانه ۱۲۴:

هدف رضایت مردم است/ شکایات مردمی در اسرع وقت رسیدگی شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از سامانه ۱۲۴ از مسئولان رسیدگی به پیام‌های مردمی خواست در سریع‌ترین زمان نسبت به رفع مشکل و جلب رضایت مردم اقدام کنند.
کد خبر:۲۶۲۳۱

به گزارش اقتصاد معاصر از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، سید‌محمد اتابک صبح امروز چهارشنبه ۲۸ خرداد‌ماه در بازدید از سامانه پاسخگویی، ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی،  تجاوز گستاخانه رژیم صهیونسیتی و شهادت هم‌وطنان را نمونه آشکاری از کینه دشمن در رویارویی با ایران اسلامی دانست و بر حفظ همدلی و کار شبانه‌روزی در تامین رفاه مردم تاکید کرد.

وی در بازدید از مرکز ۱۲۴ با کارشناسان پاسخگویی به پیام‌های مردمی گفتگو کرد؛ فراوانی سوالات و زمان رسیدگی به تخلفات صنفی و نحوه جلب رضایت مردمی مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تشدید برخورد به موقع با تخلفات و پیشگیری از ایجاد نارضایتی مردمی در حوزه تامین و توزیع کالاهای اساسی را از مسئولیت‌های مهم در شرایط فعلی دانست.

ارسال نظرات