به گزارش اقتصاد معاصر از سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران (پات)، محمدرضا طلایی با اشاره به نقش کلیدی روستا بازارها بعنوان حلقه مستقیم عرضه محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی با قیمت مصوب در کشور افزود: در راستای حمایت و تقویت روستا بازارها در کشور، سازمان تعاون روستایی ایران با هماهنگی شرکت های زیر مجموعه جهاد استقلال اقدام به تامین و تدارک توزیع بیش از هزار تن حبوبات در روستا بازارها با قیمت مصوب کرده است.
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهارداشت: این میزان حبوبات پس از بوجاری و بسته بندی مناسب جهت توزیع به قیمت تنظیم بازار در اختیار فروشگاه ها، غرف و روستا بازارهای این سازمان در کشور قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: در ماه گذشته نیز یک هزار و ۲۵۰ تن روغن خوراکی جهت عرضه مستقیم در روستا بازارهای سازمان تعاون روستایی ایران به قیمت مصوب را تامین و در اختیار روستا بازارها برای عرضه قرار دادیم.
طلایی با اشاره به ظرفیت بالای روستا بازارها در کنترل بازار و نیز دسترسی آسان مردم به کالاهای ضروری و اساسی افزود: با دستور وزیر جهاد کشاورزی و با حمایت های همه جانبه وی، سازمان تعاون روستایی ایران امسال ایجاد، تجهیز و نوسازی تعداد ۵۰۰ روستا بازار را در راستای شعار (از مزرعه تا سفره) در برنامه خود دارد.