اقتصاد کلان

اقتصاد کلان

بانک

صنعت

کشاورزی

راه و مسکن

اقتصاد بین الملل

انرژی

بازرگانی

بورس

فناوری

سیاست و اقتصاد

کارآفرینی و تعاون

بازار

چند رسانه ای

۱۳/آبان/۱۴۰۴ | ۲۳:۵۱
۲۳:۴۳ ۱۴۰۴/۰۸/۱۳

رونمایی از اسپانسر جدید پرسپولیس/ پیراهن سرخ با «داریا» عوض شد

مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم فوتبال پرسپولیس، برند داریا به عنوان حامی اصلی این تیم معرفی شد.
کد خبر:۳۷۹۰۱

به گزارش اقتصاد معاصر؛ در مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم فوتبال پرسپولیس، برند داریا به عنوان حامی اصلی این تیم معرفی شد.

داریا برندی پیشرو در حوزه فناوری و طراحی محصول  است که با نگاه بین‌المللی و تیم طراحی محصول خلاق خود، محصولاتی متمایز در دنیای موبایل عرضه می‌کند.

این برند با تلفیق زیبایی‌شناسی مدرن، عملکرد قدرتمند و تجربه کاربری هوشمند، در مدت کوتاهی توانسته توجه بازارهای منطقه‌ای را به خود جلب کند. همکاری داریا با پرسپولیس، گامی است در مسیر هم‌افزایی میان فناوری و شور رقابت؛ جایی که طراحی، نوآوری و هیجان در کنار هم معنا پیدا می‌کنند.

داریا برندی ایرانی با رویکردی جهانی است؛ تلفن‌های هوشمند این برند همانند بسیاری از برندهای معتبر دنیا با روش بدون کارخانه ODM و OEM تولید می‌شوند، اما طراحی آن‌ها به‌صورت اختصاصی توسط تیم خلاق داریا شکل گرفته است.

محصولات داریا مانند گوشی‌ bond II، که تاکنون موفق به دریافت چندین جایزه بین‌المللی طراحی از جمله  iF Design و RedDot Award شده، ترکیبی از زیبایی، کیفیت و فناوری روز است. حضور این برند در کنار تیم پرسپولیس، تنها یک همکاری تجاری نیست؛ بلکه نمادی از پیشرفت، خلاقیت و نگاه جهانی از دل یک برند ایرانی است.
این همکاری در راستای تعامل صورت گرفته با بانک شهر محقق شد./خبرورزشی

ارسال نظرات