اقتصاد کلان

اقتصاد کلان

بانک

صنعت

کشاورزی

راه و مسکن

اقتصاد بین الملل

انرژی

بازرگانی

بورس

فناوری

سیاست و اقتصاد

کارآفرینی و تعاون

بازار

چند رسانه ای

۲۲/آبان/۱۴۰۴ | ۱۹:۱۰
۱۹:۰۵ ۱۴۰۴/۰۸/۲۲
قائم‌مقام مدیرعامل سایپا اعلام کرد:

استراتژی سایپا، تولید همزمان خودروهای بنزینی، گازسوز و هیبریدی است/ سایپا فصل تازه‌ای از نوآوری محصول را آغاز کرد

قائم‌مقام مدیرعامل گروه سایپا در توسعه محصول گفت: توسعه و عرضه محصولات جدید از جمله آریا، پارس‌نوآ، سیتروئن C3XRو وانت‌های ارتقایافته، نشان‌دهنده عزم جدی سایپا برای نوسازی سبد محصولات و حضور پرقدرت در بازار خودرو است.
کد خبر:۳۸۵۷۶

به گزارش اقتصاد معاصر؛ مهدی رادمنش، گفت: در دو ماه اخیر، محصولات جدید متعددی در گروه سایپا عرضه شده است؛ از جمله پارس‌نوآ، سیتروئنC3XR، وانت‌های ارتقایافته 151 و زامیاد اکستند که بر اساس استانداردهای جدید تولید می‌شوند.

عضو هیات‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل گروه سایپا در توسعه محصول افزود: تا پایان سال نیز محصول جدید آریا وارد بازار خواهد شد.

به گفته وی، آریا هیبرید یکی از محصولات آینده‌دار گروه سایپاست، چرا که هم از پلتفرم ایمن و به‌روز برخوردار است و هم به‌صورت پلاگین هیبرید، متناسب با اقلیم و زیرساخت‌های کشور طراحی شده است.

عضو هیات‌مدیره سایپا با اشاره به مسیر جدید توسعه محصول گفت: استراتژی سایپا تولید هم‌زمان خودروهای بنزینی، گازسوز و هیبریدی است و در حال حاضر خودروهای سهند، ساینا و محصولات زامیاد نیز به‌صورت دوگانه‌سوز تولید می‌شوند.

رادمنش با اشاره به توقف تولید نیسان آبی اظهار کرد: محصول زامیاد اکستند که بر پایه پلتفرم جدید توسعه یافته، ضمن حفظ کاربری مشابه، تمامی استانداردهای ابلاغی را پاس می‌کند. همچنین در سال آینده محصول تازه‌ای با کد تجاری Z25 بر همین پلتفرم و با ضریب خودکفایی بالا عرضه خواهد شد.

ارسال نظرات