اقتصاد کلان

اقتصاد کلان

بانک

صنعت

کشاورزی

راه و مسکن

اقتصاد بین الملل

انرژی

بازرگانی

بورس

فناوری

سیاست و اقتصاد

کارآفرینی و تعاون

بازار

چند رسانه ای

۰۳/تير/۱۴۰۵ | ۱۸:۰۰
۱۷:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

تهران خنک تر می شود

مدیرکل هواشناسی استان تهران از کاهش نسبی دما در سطح استان از روز پنجشنبه خبر داد و گفت: وزش باد شدید و گردوخاک نیز تا پایان هفته در برخی مناطق ادامه خواهد داشت.
کد خبر:۵۳۴۶۹

به گزارش اقتصاد معاصر؛ حمیدرضا خورشیدی، با اشاره به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و الگوهای همدیدی اظهار کرد: آسمان استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و در برخی ساعات افزایش وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

وی افزود: بر اساس تحلیل‌های هواشناسی، از روز پنجشنبه چهارم تیرماه کاهش نسبی دما در استان تهران رخ خواهد داد و دمای شهر تهران در ساعات ظهر حداکثر به ۳۸ درجه و در ساعات شامگاهی حداکثر به ۲۶ درجه سانتی گراد خواهد رسید، شهروندان روزهای خنک‌تری را نسبت به روزهای گذشته تجربه خواهند کرد.

 

مدیرکل هواشناسی استان تهران ادامه داد: تا روز جمعه نیز در برخی ساعات، به‌ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان، وزش باد شدید و در نقاطی باد بسیار شدید همراه با گردوخاک مورد انتظار است.

 

خورشیدی با بیان اینکه در ارتفاعات استان نیز احتمال بارش‌های پراکنده و گاهی رگبار و رعدوبرق وجود دارد، از شهروندان خواست در تردد به مناطق بادخیز و ارتفاعات احتیاط کرده و تمهیدات لازم را برای جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از وزش باد در نظر بگیرند.

برچسب‌ها:
هواشناسی
ارسال نظرات
captcha