اقتصاد کلان

اقتصاد کلان

بانک

صنعت

کشاورزی

راه و مسکن

اقتصاد بین الملل

انرژی

بازرگانی

بورس

فناوری

سیاست و اقتصاد

کارآفرینی و تعاون

بازار

چند رسانه ای

۰۷/تير/۱۴۰۵ | ۱۱:۴۶
۱۱:۳۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

کشت خشخاش در تهران ناچیز است

معاون دادگستری استان تهران گفت: کشت غیرقانونی خشخاش در استان تهران در سطحی ناچیز قرار دارد.
کد خبر:۵۳۶۸۷

به گزارش اقتصاد معاصر، ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران اظهار کرد: گزارش‌های مربوط به کشت خشخاش عمدتاً مربوط به برخی استان‌های غربی و شمال‌غربی کشور است که ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز بر تمرکز آن در همان مناطق تأکید دارد.

وی با اشاره به نیازهای دارویی کشور افزود: بخشی از مواد موردنیاز دارویی کشور، ضرورتی قانونی و اجتناب‌ناپذیر است که در صورت عدم تأمین داخلی، از مسیرهای کاملاً قانونی و با مجوزهای لازم تأمین و وارد می‌شود.

نیکوکار همچنین با تأکید بر وجود سازوکارهای نظارتی در این حوزه گفت: تأمین این نیازها تحت نظارت دقیق و در چارچوب قوانین انجام می‌شود و در سطح ملی نیز شورای‌عالی هماهنگی و دستگاه‌های ذی‌ربط بر این فرآیند نظارت دارند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در پایان تصریح کرد: در استان تهران با اقدامات انجام‌شده، وضعیت کشت خشخاش به‌شکل قابل‌توجهی کنترل‌شده و در سطح ناچیز قرار دارد./تسنیم

برچسب‌ها:
خشخاش تهران
ارسال نظرات
captcha