۰۸/ارديبهشت/۱۴۰۴ | ۲۰:۵۰
قیمت جدید کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو در اردیبهشت ماه ثبت نام مزایده ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۴+ نحوه شرکت در مزایده اتابک: ارزش صادرات غیرنفتی ایران پارسال به حدود ۵۸ میلیارد دلار رسید تاثیر انفجار در بندر شهید رجایی بر خودرو قرعه کشی ایران خودرو امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۴+زمان اعلام اسامی برندگان ایران خودرو مالکان خودرو‌های بندر شهید رجایی خسارت دریافت می‌کنند فعالسازی سهمیه واردات خودرو سواری جانبازی برای سال ۱۴۰۴ حمایت شورای رقابت از واردات خودرو برای تعادل در بازار نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۴+ لینک برندگان ایران خودرو اسقاط ۱۷ هزار خودروی فرسوده در فروردین نامه قطعه‌سازان به وزیر صمت درباره توقف خطوط تولید هشدار اتاق اصناف به وزارت صمت درباره افزایش تورم و تعمیق رکود قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۴+ لینک نتایج قرعه کشی ایران خودرو آیین نامه واردات خودروی جانبازان ابلاغ شد رونمایی وزارت صمت از بسته سرمایه‌گذاری برای تولید
۱۴:۳۶ ۱۴۰۳/۱۱/۱۸

پشت پرده مجمع غیرقانونی ایران خودرو از زبان علیلو

علیلو عضو سابق هیات تحقیق و تفحص خودروسازان در مجلس گفت: مجمع فوق العاده ایران خودرو قانونی برگزار نشده و طبق مصوبه هیات تجدیدنظر شورای رقابت نبوده است. یک گروه‌ برای کشور تصمیم گیری کردند و حرف خود را به کرسی نشاندند.
پشت پرده مجمع غیرقانونی ایران خودرو از زبان علیلو
کد خبر:۱۴۹۵۷

به گزارش اقتصاد معاصر؛ علی علیلو عضو سابق هیات تحقیق و تفحص خودروسازان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اتفاقات مجمع فوق العاده ایران خودرو ، گفت: دیروز کسانی مجمع ایران خودرو را برگزار کردند که قبل از مجمع در هیات تجدید نظر شورای رقابت، عضویت و اهلیت آنها برای عضویت در هیات مدیره ایران خودرو سلب شده بود، برخی توجیه می آورند رای شورا ابلاغ نشده بود که این کوتاهی متوجه رئیس هیات تجدید نظر شورای رقابت است. 

وی با بیان اینکه رای شورای رقابت تا قبل از برگزاری مجمع فوق العاده ایران خودرو در رسانه ها منتشر شد اما در نهایت مجمع با حضور افراد غیرمرتبط و غیرقانونی برگزار شد، گفت:  مجمع یک ساختار و فرآیندی دارد، در این مجمع مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره، نماینده سازمان گسترش حضور نداشتند و صرفاً با حضور چند عضوی که صلاحیت  آنها در هیات مدیره معنا ندارد برگزار شد، به صورت کلی قانونا آن مجمع نمی تواند یک مجمع معتبر و قانونی تلقی شود. 

این کارشناس صنعت خودرو تصریح کرد: از اخباری که به دستمان می رسد، وزیر اقتصاد از جمله افراد و مسئولینی است که موافق واگذاری ایران خودرو به کروز بوده است؛ به عنوان یک وزیر تا این حد بخواهند اعمال نفوذ کنند و در یک تصمیم آن هم بر خلاف رای تجدید نظر دخالت کند شایسته یک وزیر نیست. 

وی افزود: حق وزیر اقتصاد تا این حد نیست که در این امر دخالت کند؛ از افراد نزدیک به ایشان شنیده ایم که ایشان تا همان عصر آن روز، تلفن به دست پیگیر اجرای این کار بود. 

علیلو گفت: این مجمع قانونی برگزار نشده و طبق مصوبه هیات تجدیدنظر شورای رقابت نبوده است. یک گروه‌ برای کشور تصمیم گیری کردند و حرف خود را به کرسی نشاندند./تسنیم

ارسال نظرات