۱۱/تير/۱۴۰۴ | ۰۷:۴۳
رقم عجیب بدهی جاری دو خودروساز بزرگ اعلام شد اصلاحیه شرایط فروش جدید محصولات ایران خودرو ویژه تیر ۱۴۰۴ افزایش بی ضابطه قیمت در بازار تلفن همراه تولید در جنگ ۱۲ روزه از ریل خارج نشد ابلاغ افزایش‌قیمت به سایپا و ایران‌خودرو پیش از جنگ؛ ایران‌خودرو ۱۵ درصد را رعایت نکرد قیمت جدید کارخانه‌ای خودرو‌های ایران خودرو + جدول مصوبه واردات انواع خودرو ابلاغ شد+ متن نامه ثبت‌نام فروش فوری و پیش فروش ایران‌خودرو امروز ۹ تیر ۱۴۰۴ +شرایط+ لینک و نحوه ثبت‌نام نرخ‌های جدید محصولات سایپا روانه کدال شد+ عکس ثبت‌نام فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی ویژه تیر ۱۴۰۴+ شرایط و سایت ثبت نام خودرو سایپا ارسال بسته حمایت از صنایع آسیب دیده از جنگ به هیات دولت مجوز افزایش ۱۵ درصدی قیمت محصولات دو خودروساز صادر شد ابلاغ نحوه محاسبه قیمت پایه محصولات معدنی زنجیره فولاد سرنوشت واردات خودرو در ۱۴۰۴؛ بازنگری اساسی در تعرفه‌ها استمرار تولید سیمان؛ کمبود نداریم
۱۴:۳۶ ۱۴۰۳/۱۱/۱۸

پشت پرده مجمع غیرقانونی ایران خودرو از زبان علیلو

علیلو عضو سابق هیات تحقیق و تفحص خودروسازان در مجلس گفت: مجمع فوق العاده ایران خودرو قانونی برگزار نشده و طبق مصوبه هیات تجدیدنظر شورای رقابت نبوده است. یک گروه‌ برای کشور تصمیم گیری کردند و حرف خود را به کرسی نشاندند.
پشت پرده مجمع غیرقانونی ایران خودرو از زبان علیلو
کد خبر:۱۴۹۵۷

به گزارش اقتصاد معاصر؛ علی علیلو عضو سابق هیات تحقیق و تفحص خودروسازان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اتفاقات مجمع فوق العاده ایران خودرو ، گفت: دیروز کسانی مجمع ایران خودرو را برگزار کردند که قبل از مجمع در هیات تجدید نظر شورای رقابت، عضویت و اهلیت آنها برای عضویت در هیات مدیره ایران خودرو سلب شده بود، برخی توجیه می آورند رای شورا ابلاغ نشده بود که این کوتاهی متوجه رئیس هیات تجدید نظر شورای رقابت است. 

وی با بیان اینکه رای شورای رقابت تا قبل از برگزاری مجمع فوق العاده ایران خودرو در رسانه ها منتشر شد اما در نهایت مجمع با حضور افراد غیرمرتبط و غیرقانونی برگزار شد، گفت:  مجمع یک ساختار و فرآیندی دارد، در این مجمع مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره، نماینده سازمان گسترش حضور نداشتند و صرفاً با حضور چند عضوی که صلاحیت  آنها در هیات مدیره معنا ندارد برگزار شد، به صورت کلی قانونا آن مجمع نمی تواند یک مجمع معتبر و قانونی تلقی شود. 

این کارشناس صنعت خودرو تصریح کرد: از اخباری که به دستمان می رسد، وزیر اقتصاد از جمله افراد و مسئولینی است که موافق واگذاری ایران خودرو به کروز بوده است؛ به عنوان یک وزیر تا این حد بخواهند اعمال نفوذ کنند و در یک تصمیم آن هم بر خلاف رای تجدید نظر دخالت کند شایسته یک وزیر نیست. 

وی افزود: حق وزیر اقتصاد تا این حد نیست که در این امر دخالت کند؛ از افراد نزدیک به ایشان شنیده ایم که ایشان تا همان عصر آن روز، تلفن به دست پیگیر اجرای این کار بود. 

علیلو گفت: این مجمع قانونی برگزار نشده و طبق مصوبه هیات تجدیدنظر شورای رقابت نبوده است. یک گروه‌ برای کشور تصمیم گیری کردند و حرف خود را به کرسی نشاندند./تسنیم