۰۶/تير/۱۴۰۴ | ۱۹:۲۵
آخرین وضعیت بازار رهن و اجاره در شرایط فعلی؛ قانون صدور حکم تخلیه تغییر کرد؟ تمدید مجدد لغو پروازهای داخلی و خارجی تا ساعت ۱۴ فردا فروش بلیت هواپیما تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود هشدار طوفان‌های شرقی و بادهای ۱۲۰ روزه جابه‌جایی بیش از۴۶ هزار زائر حج از مرزهای زمینی با ناوگان اتوبوسی رئیس کمیسیون عمران: کرایه حمل کالا حداکثر ۲۴ درصد افزایش می‌یابد استرداد وجه بلیت پروازهای لغو شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن وضعیت تردد در جاده‌های کشور امروز ۴ تیر ۱۴۰۴ گزارش هواشناسی امروز ۴ تیر ۱۴۰۴ وزیر راه خطاب به رانندگان کامیون: در این جنگ ۱۲ روزه با غیرت کامیونداران هیچ باری روی زمین نماند هشدار وزش باد شدید و گرد و خاک در تهران تمدید لغو پروازهای داخلی و خارجی تا ساعت ۱۴ چهارشنبه شماره‌ای برای اعلام خسارت به مردم اعلام می‌شود راه‌اندازی قطار فوق‌العاده در مسیر تهران–رشت نرخ بلیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری افزایش نمی‌یابد
۰۹:۵۶ ۱۴۰۳/۱۲/۲۹

راه‌اندازی مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی در هواپیمایی کشوری

 سرپرست روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از راه‌اندازی مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی در این سازمان خبر داد.
راه‌اندازی مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی در هواپیمایی کشوری
کد خبر:۱۸۳۳۱

به گزارش اثتصاد معاصر؛ مهدی رمضانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به اینکه رضایتمندی مسافران یکی از اولویت های سازمان هواپیمایی کشوری به شمار می رود، اظهار داشت: سفرهای نوروزی امسال از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا پایان ۱۷ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. بر همین اساس برای بهبود شرایط سفر و افزایش رضایتمندی مسافران اقداماتی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، شرکت های هواپیمایی ملزم شدند به منظور آشنایی بیشتر مسافران بخش حمل ونقل هوایی کارتکس دستورالعمل حقوق مسافر را تحت عنوان «دانستنی های پرواز» در دو بخش ایمنی و حقوق مسافر در باکس جلوی صندلی پرواز و محیط فرودگاهی قرار دهند تا مسافران بیش از پیش به حقوق خود در بخش حمل و نقل هوایی آگاه شوند.

راه‌اندازی مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی در هواپیمایی کشوری

رمضانی تصریح کرد: همچنین با توجه به آغاز پروازهای نوروزی، به منظور بهبود شرایط سفر، افزایش رضایتمندی مسافران و نظارت دقیق بر رعایت حقوق مسافر، مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی (OCC) با هدف کاهش تاخیر پروازها، مانیتورینگ همه فرودگاه‌ها به‌ویژه فرودگاه‌های پرتردد، هم‌پوشانی مشکلات شرکت‌ها، پردازش اطلاعات و ارتقای سطح خدمات هوایی، به صورت مجازی راه اندازی شده است.

سرپرست روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری به صورت ۲۴ساعته رصد و به‌صورت آنی تصمیم‌های مربوطه اتخاذ خواهد شد، تا هموطنان بتوانند سفرهای راحت و ایمن و را تجربه کنند.

وی همچنین از مسافران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکایت خود را به همراه مستندات لازم در سازمان حقوق مسافر به نشانی CAA.GOV.IR درج و در اسرع وقت توسط کارشناسان این سازمان تا حصول نتیجه پیگیری های لازم به عمل خواهد آمد.

ارسال نظرات