۱۹:۵۷ ۱۴۰۴/۰۲/۲۲

رضایتمندی ۷۶.۲ درصدی مسافران از ارائه خدمات فرودگاهی

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی شرکت فرودگاه‌ها از رضایتمندی ۷۶.۲ درصدی کیفیت ارائه خدمات و امکانات در فرودگاه های کشور در فروردین ماه خبر داد.
رضایتمندی ۷۶.۲ درصدی مسافران از ارائه خدمات فرودگاهی
کد خبر:۲۲۸۰۹

به گزارش اقتصاد معاصر؛ سیدجمال قادری‌نسب، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مجری طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) افزود: با اجرای طرح پایش و سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی در نخستین ماه سال جاری، شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی نسبت به سال گذشته رشد ۵.۹ درصدی داشته است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مجری طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی یادآورشد: در فروردین ماه امسال، بیش از ۴۳۵ هزار و ۱۰۰ بازخورد مسافران به وسیله کنسول ­های مکانیزه کلیدی، لمسی، دیجیتالی، وبسایتی و دیگر ابزار‌های هوشمند سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی ثبت شد که ۷۶.۲ درصد مسافران از خدمات فرودگاهی در کشور رضایت داشتند.

قادری‌نسب بیان کرد: با توجه به رشد و توسعه شاخص ­های کلیدی و اهمیت جایگاه استراتژیک سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی و حساسیت ویژه مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و تاکید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حفظ مستمر سطح بالای رضایتمندی مسافران، فرآیند پایش و کنترل هوشمند و برخط وضعیت ارائه خدمات در فرودگاه‌های کشور در سال جاری با جدیت پیگیری می‌شود.

وی کسب رضایتمندی مسافران را از مهمترین وظایف و اولویت­ های فرودگاه ­های کشور دانست و افزود: اصولا به واسطه حضور مسافران در فرودگاه­ ها و الزامات بین‌المللی جهت ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی اهمیت زیادی دارد و بر همین اساس رضایتمندی مسافران (Passenger satisfaction) به‌عنوان یک عامل اصلی برای تعیین موفقیت و همچنین یکی از مهم­ترین KPI‌های چگونگی عملکرد کلی سازمانی در ارائه خدمات شایسته در فرودگاه‌های کشور به مسافران محسوب می‌شود.

قادری‌نسب در پایان ضمن قدردانی از زحمات بی وقفه مدیران کل و مسئولان فرودگاه ­های کشور، اظهارداشت: بی شک این رویکرد نوین در اجرا و پیاده‌سازی سیستم‌های کنترل و نظارت هوشمند و مستمر بر کیفیت ارائه خدمات فرودگاهی به‌همراه تلاش خالصانه و شبانه­روزی مسئولان در همه فرودگاه­ های کشور منجر به ارائه خدمات و سرویس ­های کیفی در فرودگاه‌های کشور خواهد شد.

ارسال نظرات