02/آبان/1403 | 15:00
۱۱:۱۶ ۱۴۰۳/۰۸/۰۲

سازمان هواپیمایی: پرواز ایرلاین‌های داخلی در منطقه طبق برنامه انجام می‌شود

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پرواز ایرلاین های داخلی در منطقه طبق برنامه انجام می شود و هیچ مشکلی در این زمینه نیست.
سازمان هواپیمایی: پرواز ایرلاین‌های داخلی در منطقه طبق برنامه انجام می‌شود
کد خبر:۵۹۱۶

به گزارش اقتصاد معاصر؛ جعفر یازرلو با بیان اینکه شرکتهای هواپیمایی داخلی به منطقه پروازهای خود را طبق برنامه انجام می دهند، اظهار کرد: هیچ مشکلی برای پروازهای رفت و برگشت ایرلاین های داخلی وجود ندارد و پروازها طبق برنامه انجام می شود. 


 
وی افزود: مسافران برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص زمان پرواز خود از شرکت هواپیمایی اطلاعات لازم را دریافت کنند. 


 
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: فقط پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر به اتحادیه اروپا باطل شده است که وجه بلیت آن مسترد خواهد شد. 


 
یازرلو اضافه کرد: در خصوص استرداد وجه بلیت مسافران به شرکتهای هواپیمایی خارجی بخشنامه زده ایم، با بررسیهای انجام شده و شکایات دریافتی از مسافران پروازهای تعلیق شده، مشاهده شد که برخی از شرکتهای هواپیمایی استرداد وجه کامل بلیت مسافران را به هفته های بعد موکول کردهاند و این عمل موجب نارضایتی مسافران شده است. 


 
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: برخی از شرکتهای هواپیمایی در زمان استرداد وجه بلیت استفاده نشده با توجیه غیرقابل استرداد بودن تعرفه نسبت به کسر آن از وجه بلیت اقدام کردهاند در حالیکه این سازمان شرایط استرداد بلیت را طی بخشنامه های گذشته تحت عنوان غیرداوطلبانه الزام کرده است. 


 
وی اضافه کرد: به همه شرکتهای هواپیمایی خارجی ابلاغ میشود که ضمن عدم تعلل در استرداد وجه بلیت مسافران تمهیدات لازم به منظور استرداد وجوه مزبور با قید فوریت انجام گرفته و نتیجه به دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکتها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شود. عدم استرداد وجه کامل بلیت های تماما استفاده نشده تحت هر عنوان تخلف محسوب م یشود.

ارسال نظرات