تصمیم مهم مدیرعامل سپاهان چیست؟

انگار باز هم قرار نیست لیگ برتر چهار مربی خارجی را همزمان روی نیمکت چهار تیم مدعی ببیند.
تصمیم مهم مدیرعامل سپاهان چیست؟
کد خبر:۵۹۷۰

به گزارش اقتصاد معاصر؛ چند روز قبل در گزارشی مفصل نوشتیم که فوتبال ایران در آستانه یک اتفاق تاریخی است. در طول تاریخ برگزاری لیگ در ایران هرگز سابقه نداشته که نیمکت ۴ تیم مدعی استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور به صورت همزمان در اختیار چهار مربی خارجی باشد. حتی نوشتیم که بارها این اتفاق در آستانه وقوع بوده اما ناگهان ناممکن شده است.

 

با آمدن ماسیمونه به جای سهراب بختیاری‌زاده، این اتفاق در هفته نهم لیگ برتر رخ می‌داد اما با یک شرط! جایگاه گاریدو در پرسپولیس و اسکوچیچ روی نیمکت تراکتور کاملاً محکم است. پرسپولیس در آسیا به السد باخت و حتی اگر تراکتور هم خدای نکرده به روشن تاجیکستان ببازد، باز هم اتفاقی برای این دو نمی‌افتد. ماسیمونه هم که تازه به استقلال آمده و در هفته نهم برابر خیبر برای اولین بار روی نیمکت این تیم خواهد نشست. پس فقط ماجرا به نیمکت سپاهان و مورایس برمی‌گردد! نوشته بودیم که در صورت شکست سپاهان مقابل شارجه این احتمال وجود دارد که کاسه صبر مسئولان تیم اصفهانی لبریز شده و مربی پرتغالی را برکنار کنند.

 

در دو فصل گذشته او قهرمانی را لحظه آخر از دست ‌داده و این فصل نیز در آسیا با باخت شروع کرد، به لیگ نخبگان نرسید و در لیگ قهرمانان هم به نماینده اردن باخت! حالا اتفاق بد دوباره رخ داده و سپاهان ۳-۱ به شارجه باخته و این احتمال وجود دارد که مدیرعامل جدید سپاهان دست به تصمیمات مهمی بزند. در این صورت و اگر یک مربی ایرانی جانشین مورایس شود، باز هم اتفاق تاریخی رخ نمی‌دهد! اما اگر مسئولان سپاهان تصمیمی به تغییر نداشته باشند، در جدال هفته نهم لیگ برتر برای اولین بار ۴ تیم مدعی قهرمانی با افکار ۴ مربی خارجی وارد میدان خواهند شد، آن هم به صورت همزمان!/خبرورزشی

ارسال نظرات