۱۸:۱۶ ۱۴۰۳/۰۸/۰۲

معافیت های مالیاتی و گمرکی مشوق سرمایه‌گذاران

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس، گفت: در آستانه اشرفیه، بندر کیاشهر و کوی شهید رجایی به مساحت حدود ۲۴۶ هکتار از اراضی به محدوده منطقه آزاد انزلی الحاق شد؛ باتوجه به الحاق انجام شده طبیعتا شاهد حضور سرمایه گذاران و تولید کنندگان به دلیل معافیت‌های مالیاتی و گمرکی در منطقه میشویم.
معافیت های مالیاتی و گمرکی مشوق سرمایه‌گذاران
کد خبر:۵۹۷۵

به گزارش اقتصاد معاصر؛ ابراهیم نجفی اسپیلی، نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص تصویب طرح توسعه منطقه آزاد انزلی، گفت: طرح مذکور در تاریخ ۲۹ مهرماه در دستور کار صحن قرار گرفت و ایرادات شورای نگهبان در صحن علنی برطرف و تصویب شد.

 

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آستانه اشرفیه، بندر کیاشهر و کوی شهید رجایی به مساحت حدود ۲۴۶ هکتار از اراضی به محدوده منطقه آزاد انزلی الحاق شد، تصریح کرد: باتوجه به الحاق انجام شده طبیعتا شاهد حضور سرمایه گذاران و تولید کنندگان به دلیل معافیت‌های مالیاتی و گمرکی در منطقه میشویم و در حوزه اشتغال اتفاقات خوبی رخ می‌دهد.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتظار از مردم شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر این است که عجله نکنند، عنوان کرد: طبیعتا بعد از الحاق ۲۴۶ هکتار به منطقه آزاد افرادی جهت خرید ملک مراجعه می‌کنند، زیرا املاک در محدوده از ارزش افزوده بالاتری برخوردار می‌شوند.

 


وی افزود: طرح جامع منطقه آزاد را از گذشته داشته ایم و قطعا در آن اصلاحاتی انجام می‌شود و بعد از آن باتوجه به کاربری‌های تعریف شده پروانه با مشارکت منطقه آزاد و شهرداری بندر کیاشهر برای مردم صادر می‌شود. /خانه ملت

ارسال نظرات