۲۲:۲۰ ۱۴۰۳/۰۸/۰۲

خروج سامانه بارشی از روز شنبه هفته آینده

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی تا پایان هفته در بسیاری از مناطق کشور فعال بوده و از روز شنبه سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.
خروج سامانه بارشی از روز شنبه هفته آینده
کد خبر:۶۰۰۲

به گزارش اقتصاد معاصر؛ صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشوربا بیان اینکه  فردا پنج شنبه در بسیاری از استان های کشور شاهد بارش باران و وزش باد خواهیم بود گفت: فردا در استان‌های آذربایجان غربی،‌ آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان،‌کردستان، گیلان، مازندران، غرب گلستان، قزوین، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان، بوشهر، ارتفاعات هرمزگان، برخی مناطق استان‌های البرز، تهران، سمنان و شمال همدان و مرکزی بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در مناطق مستعد تگرگ و در برخی نقاط واقع در شمال غرب، گیلان، مازندران، قزوین، ارتفاعات البرز، تهران و سمنان بارش برف پیش‌بینی شده است.

 

وی ادامه داد: سامانه بارشی روز جمعه در سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، اصفهان، بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد فعال خواهد بود و شنبه هفته آینده از کشور خارج می‌شود.

 

ضیا ییان بیان کرد: روز جمعه در اکثر مناطق کشور به‌ویژه در نیمه شرقی و مناطق مرکزی کشور وزش باد شدید و گردوخاک روی می‌دهد.

 

وی گفت: دریای خزر تا روز جمعه و مجدداً یکشنبه هفته آینده مواج است. خلیج فارس نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه مواج خواهد بود و در شمال خلیج فارس بارندگی و رعدوبرق روی می‌دهد./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات