اقتصاد کلان

اقتصاد کلان

بانک

صنعت

کشاورزی

راه و مسکن

اقتصاد بین الملل

انرژی

بازرگانی

بورس

فناوری

سیاست و اقتصاد

کارآفرینی و تعاون

چند رسانه ای

۱۵/ارديبهشت/۱۴۰۴ | ۱۴:۲۹
۱۴:۲۶ ۱۴۰۴/۰۲/۱۵
معاون وزیر اقتصاد در گفت‌و‌گو با اقتصاد معاصر خبر داد

بازاریابی در خارج کشور به کمک بخش خصوصی برای جذب سرمایه‌گذار

معاون وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه با شناسایی حلقه‌های مفقوده زنجیره ارزش و بازاریابی هوشمند، جذب سرمایه‌گذاری در ایران بهبود می‌یابد، گفت: بازاریابی در سطح داخلی و خارجی از طریق برگزاری نشست‌های تخصصی و حرفه‌ای را دنبال می‌کنیم.
کد خبر:۲۱۸۵۳

ابوالفضل کوده‌ئی، رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران  در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد معاصر، درباره برنامه‌های این سازمان در جذب سرمایه‌گذاری طبق اهداف شعار سال، اظهار داشت: برای جذب هدفمند و هوشمند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در سال جاری، گام نخست شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بر اساس زنجیره ارزش منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی در سراسر کشور است. 

وی افزود: این پروژه‌ها باید حلقه‌های مفقوده زنجیره ارزش را تشخیص داده و به رشد و توسعه اقتصادی کمک کنند. 

کوده‌ئی گام بعدی را بازاریابی موثر دانست و گفت: بازاریابی در سطح داخلی و خارجی از طریق برگزاری نشست‌های تخصصی و حرفه‌ای را دنبال می‌کنیم، این نشست‌ها باید به‌ صورت مشخص در کشورهای همسایه، کشورهای هدف و کشورهایی که با بهبود روابط می‌توانیم همکاری بیشتری با آن‌ها داشته باشیم، برگزار شوند. 

رئیس‌کل سازمان سرمایه‌گذاری که در حاشیه همایش ایران اکسپو ۲۰۲۵ با اقتصاد معاصر گفت‌وگو کرد، افزود: نقش بخش خصوصی و صاحبان طرح‌ها در این فرآیند کلیدی است. با هدف‌گذاری و هدایتگری بهتر و با حضور فعال بخش خصوصی، می‌توانیم جذب سرمایه‌گذاری را به‌ صورت موثرتری پیش ببریم.

ارسال نظرات