
جهش فعالیتهای بندر چابهار با افتتاح دفتر خدمات مشتریان شرکت کانتینری گروه کشتیرانی

به گزارش اقتصاد معاصر به نقل از روابط عمومی گروه کشتیرانی، مدیرعامل شرکت حمل بار کانتینری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح دفتر خدمات مشتریان این شرکت در چابهار در خصوص لزوم اهمیت افتتاح این دفتر گفت: با توجه به رشد قابل توجه فعالیتهای شرکت حمل بار کانتینری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بندر چابهار، و نیاز روزافزون به پاسخگویی سریع و دقیق به مشتریان، تصمیم گرفتیم دفتر خدمات مشتریان این شرکت را در این بندر راهاندازی کنیم.
وی افزود: پیشتر تجربه موفقی در بندرعباس داشتیم. زمانی که دفتر خدمات مشتریان را در آنجا راهاندازی کردیم، میزان ترخیصیهها تقریباً دو برابر شد. بسیاری از مشتریان ترجیح دادند مستقیماً به دفتر مراجعه کرده و فرایند ترخیص کالا را با سرعت بیشتری پیش ببرند. این تجربه نشان داد که وجود یک مرکز متمرکز خدمات مشتریان، میتواند تأثیر مستقیمی بر بهبود عملکرد و رضایت مشتری داشته باشد.
وی با اشاره به رشد فعالیتهای این شرکت در بندر چابهار و افزایش حجم جابهجایی کانتینرها از ۲۰ هزار TEU به ۸۸ هزار TEU در سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: با توجه به این رشد بیش از هر زمان دیگری احساس کردیم که باید به مشتریان خود در این منطقه بهصورت ویژه خدماترسانی کنیم. خوشبختانه با حمایتها و پیگیریهای مؤثر مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، دفتر خدمات مشتریان شرکت حمل بار کانتینری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بندر چابهار به بهرهبرداری رسید.
مدیرعامل شرکت حمل بار کانتینر گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران افزود: این رشد و توسعه بدون همکاری سازمان بنادر و دریانوردی و شرکتهای گروه کشتیرانی ممکن نبود. نتیجه این تلاشها ارتقاء رتبه بندر چابهار در جابهجایی کانتینرها از جایگاه چهارم به دوم کشور بوده است که افتخاری بزرگ برای همه فعالان این حوزه محسوب میشود.
وی در پایان، ضمن تشکر از حسن نظر و همراهی مدیرعامل و اعضای محترم هیئتمدیره گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، تلاش مدیر شعبه هوپاد دریا در چابهار و مدیر پروژه توسعه بندر چابهار را در راه اندازی این مرکز قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد تا این شرکت در مسیر توسعه حملونقل دریایی کشور، بتواند همچنان نقش مؤثری ایفا کند.