۱۷:۳۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
روس اتم: متخصصان در هفتههای آینده به نیروگاه هستهای بوشهر برمیگردند
مدیرعامل روس اتم بیان کرد که در هفتههای آینده متخصصان این شرکت به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت.
به گزارش اقتصاد معاصر، الکسی لیخاچف، مدیرعامل "روساتم" امروز جمعه در اظهاراتی گفت: اگر اوضاع درباره ایران بدتر نشود، متخصصان روساتم در هفتههای آینده به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت.
وی افزود: روساتم آماده حل هرگونه مسئله فنی مربوط به اورانیوم غنیشده ایران است./تسنیم
لینک کپی شد
گزارش خطا
0