۱۶:۱۸ ۱۴۰۳/۰۷/۲۹

کاهش تورم سالانه تولیدکننده گاوداری و مرغداری در شهریور

جدیدترین داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد تورم سالانه تولیدکننده بخش گاوداری و مرغداری در پایان شهریور امسال کاهش داشته است.
کاهش تورم سالانه تولیدکننده گاوداری و مرغداری در شهریور
کد خبر:۵۶۳۵

به گزارش خبرنگار اقتصاد معاصر؛ گزارش جدید مرکز آمار نشان می‌دهد در شهریور ۱۴۰۳‌، تورم ماهانه گاوداری‌های کشور به منفی ۰.۳ درصد رسیده که در مقایسه با همین اطلاع در ماه گذشته (۰۳- درصد)، بدون تغییر مانده است.

 

همچنین تورم نقطه به نقطه در پایان این ماه به ۱۰.۳ درصد رسید که در مقایسه با همین اطلاع در ماه گذشته (۱۰.۷ درصد)، ۰.۴ واحد درصد کاهش را به ثبت رساند. تورم سالانه هم در پایان شهریور امسال به ۳۲.۹ درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (۳۶.۸ درصد)، ۳.۹ واحد درصد کاهش را نشان می‌دهد. 

 

گزارش مرکز آمار همچنین نشان می‌دهد تورم ماهانه بخش مرغداری در پایان شهریور امسال به ۹.۰ درصد رسیده که در مقایسه با همین اطلاع در ماه قبل (۶.۷ درصد)، ۲.۳ واحد درصد افزایش یافته است. تورم نقطه به نقطه این بخش در شهریور ۱۹.۶ درصد بوده که در مقایسه با همین اطلاع در ماه گذشته (۹.۷ درصد) ۹.۹ واحد درصد افزایش داشت. تورم سالانه هم در پایان شهریور امسال ۳۰.۴ درصد بوده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (۳۲.۰ درصد)، ۱.۶ واحد درصد کاهش را نشان می‌دهد.

 

در حال ویرایش / کاهش تورم سالانه تولیدکننده گاوداری و مرغداری در شهریور

در حال ویرایش / کاهش تورم سالانه تولیدکننده گاوداری و مرغداری در شهریور

ارسال نظرات