۱۸:۰۶ ۱۴۰۳/۰۸/۰۳

مبلغ و زمان واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۳

سود سهام عدالت ۱۴۰۳ مانند هر سال برای سهامداران واریز می‌شود. زمان واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۳ و مبلغ سود سهام عدالت ۱۴۰۳ را در این خبر بررسی می‌کنیم.
مبلغ و زمان واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۳
کد خبر:۶۰۴۱

به گزارش اقتصاد معاصر؛ سود سهام عدالت ۱۴۰۳ امسال نیز همانند سال‌های گذشته برای سهامداران عدالت واریز می‌شود، اما زمان واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۳ و مبلغ سود سهام عدالت ۱۴۰۳ هر سال در ابهام است. پیش‌بینی می‌شود سود سهام عدالت ۱۴۰۳ بین یک تا دو میلیون تومان تخمین زده می شود.

 

هر سال سود سهام عدالت ۱۴۰۳ در سه مرحله واریز می شود که پیش‌بینی می‌شود امسال نیز در سه مرحله واریز شود.

 

مبلغ سود سهام عدالت ۱۴۰۳ چقدر است؟

مبلغ سود سهام عدالت هر سال نسبت به سنوات گذشته با افزایش مواجه می‌شود اما میزان این افزایش هنوز مشخص نیست. آخرین مرحله واریز سود سهام عدالت به اسفند ۱۴۰۲ برمی‌گردد که در آن مرحله دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۴۸۲ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت کردند و این ارقام ۳۰ درصد کمتر از مبالغی بود که در آذر ۱۴۰۲ به حساب سهامداران واریز شد. 

سود سهام عدالت ۱۴۰۳

با توجه به افزایش هر ساله سود سهام عدالت نسبت به سال‌های گذشته، انتظار می‌رود در سال جاری بین یک تا دو میلیون تومان سود و یا بیشتر به حساب دارندگان سهام عدالت واریز شود.

 

زمان واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۳

واریز سود سهام عدالت همچنان در کانون توجه قرار دارد و دلیل تأخیرها، عدم همکاری برخی شرکت‌ها به‌ویژه شرکت مپنا اعلام شده است. در حالی که به نظر می‌رسد مشکل اصلی حل شده و ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از سود وصول شده، هنوز خبری از واریز نهایی نیست.

 

آیا این بار مپنا به وعده‌هایش عمل خواهد کرد و تمامی ۲۵ هزار میلیارد تومان به حساب سهامداران واریز می‌شود؟زمان‌بندی واریز سود سهام عدالت همیشه مبهم بوده است.

زمان واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۳

 

طبق روال سال‌های گذشته، انتظار می‌رود سود سهام عدالت در سه مرحله واریز شود: یک مرحله باقیمانده سود سال ۱۴۰۱ و دو مرحله سود سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲. این یعنی دارندگان سهام ممکن است در یک فصل شاهد واریزهای همزمان باشند!

سود سهام عدالت متوفیان 

در اسفند ۱۴۰۲، سود سهام عدالت متوفیان نیز به‌طور کامل واریز نشد. لذا احتمال دارد بخشی از این سود در کنار واریزهای آینده به وراث منتقل شود.



ارسال نظرات