06/آبان/1403 | 18:03

تاکید همتی بر توسعه روابط و پیگیری پروژه‌های مشترک با اعضای بریکس

وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار ایفای نقش فعال‌تر سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران در توسعه روابط اقتصادی با دیگر کشورها شد و تاکید کرد: توسعه روابط و پیگیری پروژه‌های مشترک با سایر دولت‌ها از جمله اعضای بریکس دنبال شود.
تاکید همتی بر توسعه روابط و پیگیری پروژه‌های مشترک با اعضای بریکس
کد خبر:۶۲۶۰

به گزارش اقتصاد معاصر؛  عبدالناصر همتی در مراسم معارفه ابوالفضل کوده‌ئی سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران ابراز امیدواری کرد با چابک سازی و تقویت سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران شاهد فصل جدیدی در فعالیت‌های این سازمان باشیم.

 

وی با بیان اینکه سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران دارای ظرفیت‌های خوبی است، افزود: این سازمان علاوه بر جذب سرمایه باید در مسیر توسعه روابط اقتصادی با کشورهای دیگر نقش فعال‌تری ایفا کند.

 

وزیر اقتصاد در ادامه گفت: سازمان سرمایه‌گذاری در کنار جذب سرمایه، باید در روابط بین‌المللی و توسعه روابط اقتصادی با کشورهای دیگر نقش بهتری ایفا کند و احساس من این است که در این زمینه نقص داریم و باید با در نظر گرفتن چند کشور مهم که با آنها مراودات بیشتری داریم میز مخصوص در سازمان سرمایه‌گذاری ایجاد شود.

 

وزیر اقتصاد تصریح‌کرد: توسعه روابط و پیگیری پروژه‌های مشترک با سایر دولت‌ها از وظایف سازمان سرمایه‌گذاری است که در برخی حوزه ها مانند بریکس این وظیفه دارای اهمیت بیشتری است.

ارسال نظرات