۱۵:۱۸ ۱۴۰۳/۰۸/۰۷

ریزش ادامه‌دار همستر

قیمت توکن همستر کامبت در ۲۴ ساعت گذشته ۳ درصد کاهش یافته است. این توکن از زمان لیست شدن تاکنون حدود ۷۵ درصد افت قیمت داشته و نگرانی‌هایی را در بین کاربران ایجاد کرده است.
ریزش ادامه‌دار همستر
کد خبر:۶۳۵۵

به گزارش خبرنگار اقتصاد معاصر؛ با رونمایی از فصل دوم بازی همستر کامبت، نگاه‌ها بار دیگر به این بازی مبتنی بر ارز دیجیتال جلب شده است. اگرچه این فصل هنوز به‌طور رسمی آغاز نشده اما طرفداران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال به دنبال فرصت‌های جدیدی هستند که ممکن است با شروع فصل جدید ایجاد شود.

 

 بسیاری بر این باورند که رونمایی از فصل دوم می‌تواند نقطه عطفی برای این ارز باشد و توجه بیشتری را به توکن همستر کامبت جلب کند که احتمالا به افزایش قیمت آن منجر خواهد شد. در حال حاضر، قیمت ارزهمستر  ۰.۰۰۲۸۲۳ دلار است که نسبت به روز گذشته با کاهشی ۳ درصدی مواجه شده است.

 

 ارزش بازار این ارز دیجیتال حدود ۱۸۱.۹۱ میلیون دلار است و آن را در رتبه ۲۴۴ بازار قرار می‌دهد. دامیننس این توکن، یعنی سهم آن از کل بازار، در حال حاضر ۰.۰۰۷ درصد است. با قیمت فعلی ۰.۰۰۲۸۲۵ دلار، ارزش هر توکن همستر کامبت به‌طور تقریبی معادل ۱۸۹ تومان است.

 

حجم مبادلات روزانه این توکن نیز به ۳۴.۹۸ میلیون دلار می‌رسد که نشان‌دهنده فعالیت‌های تجاری قابل‌توجه پیرامون آن است. به‌طور کلی، تا حالا اقبال با این ارز نوظهور نبوده و همواره در حال افت قیمت است، از ابتدای لیست شدن با قیمت حدود ۱ سنت، این توکن تقریباً ۷۵ درصد افت قیمت را تجربه کرده است که ناامیدی نسبت به آینده خود را در بین کاربران افزایش داده است.

 

در حال ویرایش/ فصل دوم، قیمت ارز همستر را افزایش می‌دهد؟

ارسال نظرات