۱۰:۰۰ ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
از کلیک تا مدیریت؛

فصل دوم همستر کامبت رونمایی شد

همستر‌کامبت با انتشار پیش‌نمایشی در فضای مجازی، نقشه راه فصل دوم خود را اعلام کرد.
فصل دوم همستر کامبت رونمایی شد
کد خبر:۵۶۴۴

به گزارش خبرنگار اقتصاد معاصر به نقل از cointelegraph، بازی«همسترکامبت» که یک بازی کلیکی پرطرفدار در تلگرام بوده که به تازگی داستان جدید فصل ۲ خود را در پیش‌نمایشی منتشر کرده است. تیم این بازی اعلام کردند که به بازیکنان، این امکان داده خواهد شد تا در داستان جدید فصل دوم، نقش مالکان شرکت‌ها را بر عهده بگیرند.

 

طبق اعلام رسمی، بازیکنان اهداف جدیدی از جمله استخدام کارکنان و تولید بازی‌های موفق، با هدف نهایی ساخت یک پلتفرم بازی را خواهند داشت. همچنین در این پیش‌نمایش تایید شد که عناصر کلیکی در بازی باقی خواهند ماند و به بازیکنان اطمینان داد که داستان تمام نشده است. در پیش‌نمایش این بازی گفته می‌شود: «آیا واقعا فکر کردید که همین بود؟ به هیچ وجه.»

 

در تاریخ ۲۵ سپتامبر، Hamster Kombat نقشه راه خود را برای باقی‌مانده سال ۲۰۲۴ و ورود به سال ۲۰۲۵ منتشر کرد. طبق اعلام قبلی تیم، برنامه‌های آینده شامل یکپارچه‌سازی سیستم‌های پرداخت، راه‌اندازی بازی‌های جدید و افزودن توکن‌های غیرقابل تعویض به عنوان دارایی‌های درون بازی است. همچنین تیم بازی گفت که قصد دارد بر ارزش پیشنهادی درون بازی‌ها تمرکز کند.

 

با این حال، آن‌ها بیان کردند که همچنان پاداش‌هایی برای بازیکنان خود خواهند داشت. در ادامه اعلام شد که ارزش پاداش‌های ایردراپ آینده‌ می‌تواند «قابل مقایسه با بازگشایی اولیه» باشد، زیرا پروژه به‌ سرعت در حال توسعه است. این بازی همچنین برنامه دارد تا بازخرید توکن‌ها را با استفاده از درآمد تبلیغاتی انجام دهد و توکن‌هایی را برای سوزاندن اختصاص دهد.

 

Hamster Kombat یکی از معدود بازی‌های Web3 بوده که به سرعت میلیون‌ها بازیکن را از طریق تلگرام جذب کرده است. این بازی کلیکی پس از اولین انتشار خود، ۲۳۹ میلیون کاربر را در طی ۸۱ روز جذب کرد که در نهایت، تعداد بازیکنان آن از ۳۰۰ میلیون نفر فراتر رفتند.

 

در حالی که Hamster Kombat از نظر تعداد کاربران رشد کرد، توکن پروژه در زمان عرضه خود به شدت کاهش یافت. در تاریخ ۲۶ سپتامبر، پروژه به صورت رسمی اعلام کرد که تجارت توکن آغاز شده است. پس از این خبر، توکن HMSTR در عرض یک ساعت ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد.

 

در ۲۴ ساعت اول معامله، قیمت از ۰.۰۱۲ دلار به ۰.۰۰۸۷ دلار کاهش یافت که کاهش حدود ۳۰ درصدی را نشان می‌داد. در حال حاضر، قیمت توکن تقریبا ۰.۰۰۳۸ دلار است که حدود ۶۸ درصد نسبت به زمان راه‌اندازی کاهش یافته است.

ارسال نظرات