۰۹/تير/۱۴۰۴ | ۲۱:۰۴
افزایش بی ضابطه قیمت در بازار تلفن همراه تولید در جنگ ۱۲ روزه از ریل خارج نشد ابلاغ افزایش‌قیمت به سایپا و ایران‌خودرو پیش از جنگ؛ ایران‌خودرو ۱۵ درصد را رعایت نکرد قیمت جدید کارخانه‌ای خودرو‌های ایران خودرو + جدول مصوبه واردات انواع خودرو ابلاغ شد+ متن نامه ثبت‌نام فروش فوری و پیش فروش ایران‌خودرو امروز ۹ تیر ۱۴۰۴ +شرایط+ لینک و نحوه ثبت‌نام نرخ‌های جدید محصولات سایپا روانه کدال شد+ عکس ثبت‌نام فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی ویژه تیر ۱۴۰۴+ شرایط و سایت ثبت نام خودرو سایپا ارسال بسته حمایت از صنایع آسیب دیده از جنگ به هیات دولت مجوز افزایش ۱۵ درصدی قیمت محصولات دو خودروساز صادر شد ابلاغ نحوه محاسبه قیمت پایه محصولات معدنی زنجیره فولاد سرنوشت واردات خودرو در ۱۴۰۴؛ بازنگری اساسی در تعرفه‌ها استمرار تولید سیمان؛ کمبود نداریم هدف رضایت مردم است/ شکایات مردمی در اسرع وقت رسیدگی شود شورای رقابت هیچ تصمیمی برای خروج خودرو از انحصار نگرفته است
۱۳:۱۵ ۱۴۰۴/۰۲/۱۷

افزایش ۶۰ درصدی قیمت مواد شوینده صحت دارد؟

دبیر انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران اعلام کرد که شایعه افزایش ۶۰ درصدی قیمت محصولات شوینده صحت ندارد و مربوط به خبری قدیمی از سال ۱۴۰۰ است که اخیراً بازنشر شده است.
افزایش ۶۰ درصدی قیمت مواد شوینده صحت دارد؟
کد خبر:۲۲۳۰۳

به گزارش اقتصاد معاصر؛  طی روزهای اخیر، بازنشر خبری قدیمی مبنی بر افزایش ۶۰ درصدی قیمت محصولات شوینده، نگرانی‌هایی در میان مصرف‌کنندگان ایجاد کرد.

در این رابطه، حسام بیگدلو - دبیر انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران، ضمن رد شایعات اخیر درباره افزایش چشمگیر قیمت محصولات شوینده، اظهار کرد: خبر افزایش ۶۰ درصدی قیمت‌ها مربوط به سال ۱۴۰۰ است و اکنون صرفاً بازنشر یک خبر قدیمی از سوی برخی رسانه‌ها صورت گرفته است.

وی ضمن تاکید بر اینکه هنوز هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت‌ها اتخاذ نشده، تصریح کرد: هدف اصلی ما تأمین نیاز بازار داخلی با تولید محصولات با کیفیت و عرضه با قیمت مناسب است.

این مقام مسئول تاکید کرد: مواد اولیه صنعت شوینده عمدتاً توسط شرکت‌های پتروشیمی داخلی تأمین می‌شود و همین موضوع به پایداری نسبی در زنجیره تأمین کمک کرده است،

بیگدلو در رابطه با موضوع قیمت‌گذاری محصولات شوینده، خاطرنشان کرد: انجمن صنایع شوینده و واحدهای تولیدی فعال در این حوزه، در قیمت‌گذاری کاملاً تابع سیاست‌ها و دستورالعمل‌های سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هستند. در طول سال و به‌ویژه در ماه‌های پرمصرف سال، نظارت مستمر بر بازار انجام می‌شود تا از بروز اختلال در تامین کالاهای سبد خانوار یا افزایش بی‌رویه قیمت‌ها جلوگیری شود.

دبیر انجمن در پایان ضمن اشاره به چالش‌هایی نظیر تحریم‌ها و موانع تولید، افزود: تولیدکنندگان این صنعت سلامت‌محور، علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی، همواره تلاش می‌کنند تا با حفظ انصاف در قیمت‌گذاری، حقوق مصرف‌کنندگان را رعایت کنند./ ایسنا

ارسال نظرات