آغاز صادرات از مرزهای جنوبی کشور
نایب رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: همزمان با آغاز واردات کالا از مرزهای دریایی جنوب کشور صادرات هم آغاز شد.
به گزارش اقتصاد معاصر؛ صدرالدین نیاورانی، نایب رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: نخستین کشتی های حامل کالاهای صادراتی روز گذشته به مقصد کشورهای قطر و امارات که بازارهای سنتی کالاهای ما هستند حرکت کردند./صداوسیما
لینک کپی شد
گزارش خطا
0