۲۰:۴۰ ۱۴۰۳/۰۸/۰۶

درباره ناترازی ها در حوزه بنزین و گازوئیل تصمیماتی خواهیم گرفت

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ جزئیات جلسه این کمیسیون را تشریح کرد.
درباره ناترازی ها در حوزه بنزین و گازوئیل تصمیماتی خواهیم گرفت
کد خبر:۶۲۹۸

به گزارش اقتصاد معاصر؛ رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۴( یکشنبه 6 آبان ماه) که با حضور وزیر نفت و پیرامون بررسی ناترازی‌های در حوزه انرژی بودجه برگزار شد، گفت: در این جلسه میزان تولید، فروش نفت و ناترازی حامل‌های انرژی و هدفمندی یارانه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

 

نماینده مردم «آباده و بوانات » در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان اعضای کمیسیون در این جلسه سوالاتی را در زمینه کسری بودجه هدفمندی یارانه‌ها و میزان تولید نفت مطرح کردند تا درباره جلوگیری از ناترازی بودجه اطمینان حاصل شود.

 

وی تاکید کرد: همچنین باید به این نکته اشاره کنم که کمیسیون هنوز به مباحث مربوط به ناترازی بودجه ای ورود نکرده است و در حال بررسی کلیات لایحه بودجه است. قطعاً روی مباحث مربوط به ناترازی‌ها اعم از ناترازی در حوزه بنزین، گازوئیل و همچنین صنایعی که از گاز استفاده می‌کنند، تصمیماتی خواهیم گرفت تا این موارد هم به نفع مردم و هم به نفع تولید باشد و شاهد حداقل کسری در هدفمندی یارانه و بودجه دولت باشیم.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز این کمیسیون با رئیس سازمان برنامه بودجه و همچنین مسئولین بانک مرکزی در رابطه مسائل ارزی در لایحه بودجه ادامه داد: در حال حاضر و به گفته مسئولین ۵ نوع نرخ ارزی در کشور وجود داد که تلاش می‌شود در بودجه سال آینده این تعداد نرخ ارزی به دو نوع نرخ نظیر ارز ترجیحی و شناور مدیریت شده تبدیل شود./خانه ملت

برچسب‌ها:
ناترازی بنزین
ارسال نظرات