۲۰/مرداد/۱۴۰۴ | ۰۱:۱۵
پشتیبانی فراموش شده در پلتفرم‌های فروش کالا و خدمات تکمیل فرآیند انتقال دارایی‌ ها از کیف‌ پول‌ های نوبیتکس ارتقای شش پله ای میانه سرعت اینترنت همراه ایران؛ اینترنت ثابت بدون تغییر ماند اختلال در دسترسی به برخی سایت‌ها با دامنه ir نرخ آبونمان تلفن ثابت تغییر کرد/ نرخ جدید اعلام شد وزیر ارتباطات:اینترنت به شرایط قبل بازگشت پایان مهلت استفاده از بسته اینترنت ۵۰ گیگابایتی ثابت از امروز مکالمات تلفن ثابت تا پایان تیر رایگان شد صادرات خدمات فناوری اطلاعات از کالا‌ها مهم‌تر است/ ضرورت اصلاح قوانین و تقویت مطالبه‌گری بخش خصوصی هدف یک میلیارد دلاری صادرات فناوری اطلاعات دست‌نیافتنی است/ نیاز به تغییر قوانین و حمایت دولت ابلاغ مصوبه تشکیل کمیته تسهیل کسب‌وکارهای دیجیتال معرفی کتابی برای کاربرد هوش مصنوعی در تحقیقات علمی دستور پزشکیان برای توقف فوری فروش اینترنتی دارو اضافه شدن خدمات جدید در پنجره دولت هوشمند تا ۱ ماه آینده آغاز ساماندهی سکوهای تبادل رمزارز با تشکیل کارگروه موقت تنظیم‌گری افزایش ۵۰ درصدی ترافیک عبوری داده از کشور
۲۱:۲۲ ۱۴۰۴/۰۵/۱۹

اختلال در اینترنت برخی کاربران/ علت چیست؟

طبق اعلام برخی کاربران از ساعاتی پیش اینترنت شان دچار اختلال شده و شاهد قطعی هستند که در همین راستا از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت عنوان شد که در گستره وسیع خدمات‌رسانی، ممکن است هر از گاهی برخی مشترکان در سرویس نهایی خود با مشکلات یا اختلالات فنی مواجه شوند که این امر طبیعی است.
اختلال در اینترنت برخی کاربران/ علت چیست؟
کد خبر:۳۰۷۵۶

به گزارش اقتصاد معاصر؛  گفته شده که ساعاتی پیش سرویس دهی یکی از شرکت های خدماتی که در زمینه اینترنت فعالیت می‌کند، دچار اختلال‌های زیرساختی و قطع اینترنت شده و همین موضوع مشکلاتی را برای کاربران این اپراتور ایجاد کرده است.

در همین راستا برخی از مشترکان یکی از بزرگترین شرکت های خدمات دهنده اینترنت در تماس با ایسنا اعلام کردند که اینترنتشان دچار مشکل شده و موفق به برقراری ارتباط با پشتیبانی این شرکت هم نمی‌شوند.
 
اما مهندس محمدعلی یوسفی زاده، مدیر عامل آسیاتک در پاسخ به اختلال به وجود آمده اظهار کرد: اینترنت و زیرساخت‌های ارتباطی  شرکت بدون هیچ‌گونه اختلالی در حال ارائه خدمت است.

وی افزود: بدیهی است که در گستره وسیع خدمات‌رسانی، ممکن است هر از گاهی برخی مشترکان در سرویس نهایی خود با مشکلات یا اختلالات فنی مواجه شوند. این موارد اغلب ناشی از شرایط محلی، تجهیزات کاربر یا سایر عوامل خارج از بستر اصلی شبکه است. در چنین مواقعی، بهترین و سریع‌ترین راه، ارتباط مستقیم با درگاه‌های رسمی پشتیبانی شرکت است تا همکاران متخصص ما بتوانند موضوع را بررسی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کنند./ایسنا