۰۹:۰۰ ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
اولین بانک سنتی سوئیس با خدمات بیت‌کوین و اتریوم؛

بانک کانتون سوئیس وارد دنیای ارز‌های دیجیتال شد

بانک کانتون لوزرن (LUKB) به عنوان اولین بانک سنتی در سوئیس، خدمات معاملاتی و نگهداری ارز‌های دیجیتال را برای مشتریان خود راه‌اندازی کرده است. این اقدام، دسترسی آسان‌تر به دارایی‌های دیجیتال مانند بیت‌کوین و اتریوم را فراهم کرده و نقطه عطفی در پذیرش ارز‌های دیجیتال توسط بانک‌های سنتی سوئیس محسوب می‌شود.
بانک کانتون سوئیس وارد دنیای ارز‌های دیجیتال شد
کد خبر:۳۴۶۶

به گزارش خبرنگار اقتصاد معاصر به نقل ازcoinspeaker؛ بانک کانتون سوئیس خدمات معاملاتی و نگهداری ارز‌های دیجیتال را راه‌اندازی کرد. بانک کانتون لوزرن (LUKB) به عنوان اولین بانک بزرگ سنتی در سوئیس با ارائه خدمات معاملاتی و نگهداری بیت‌کوین، به دنیای ارز‌های دیجیتال وارد شده است. 

 

این اقدام کمتر از سه ماه پس از انتشار طرح سرمایه‌گذاری ارز‌های دیجیتال در ماه ژوئن صورت گرفته است که به مشتریان امکان می‌دهد با حداقل ۱۰ فرانک، سرمایه‌گذاری‌های منظم و خودکار در دارایی‌های دیجیتال انجام دهند. این خدمات به‌طور کامل در سیستم بانکی و خدمات الکترونیک بانک، هم در پلتفرم‌های موبایل و هم دسکتاپ، ادغام شده است. 

 

از تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۴، LUKB خدمات ارز‌های دیجیتال خود را گسترش خواهد داد و به مشتریان امکان انتقال دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را مستقیماً از کیف پول‌های دیجیتال شخصی به حساب‌های اوراق بهادار خود می‌دهد. علاوه بر BTC و اتریوم، بانک پشتیبانی از دیگر دارایی‌های دیجیتال مانند چن‌لینک (LINK)، پالیگان (MATIC) و استیبل‌کوین یو‌اس‌دی کوین (USDC) را نیز ارائه می‌کند. حداقل مبلغ انتقال ۲۰،۰۰۰ فرانک تعیین شده است و زیرساخت‌های لازم برای برداشت دارایی‌ها به کیف پول‌های خارجی هنوز در حال توسعه است. 

 

این بانک تأکید کرده است که خدمات به تدریج معرفی خواهند شد و مکمل خدمات موجود در معاملات و نگهداری ارز‌های دیجیتال خواهند بود. LUKB به مشتریان اطمینان می‌دهد که ارز‌های دیجیتال آنها در یک پلتفرم ایمن، ذخیره می‌شود. 

 

مارسل هورشلر، مدیر مالی LUKB، اظهار داشت که معرفی خدمات واریز و برداشت ارز‌های دیجیتال، نقش پیشروی بانک در تجارت ارز‌های دیجیتال را تأیید می‌کند و ما افتخار می‌کنیم که اولین بانک سنتی هستیم که این خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهیم.

ارسال نظرات