۱۷:۰۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
پزشکیان فردا به پاکستان میرود
رئیسجمهور به منظور رایزنی و تبادل نظر با مقامات پاکستان، فردا (سهشنبه) عازم این کشور میشود.
به گزارش اقتصاد معاصر؛ «حبیبالله عباسی» مدیر روابط عمومی دفتر رئیسجمهوراعلام کرد که «مسعود پزشکیان» رئیسجمهور اسلامی ایران فردا عازم پاکستان میشود.
قدردانی از شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در خصوص میانجگری میان ایران و آمریکا، تداوم مشورتها بین مقامات ۲ کشور در عالیترین سطوح، ادامه همکاری و مشورتهای فیمابین، بررسی و پیگیری همکاریهای اقتصادی پیشین از مهمترین برنامههای سفر دکتر پزشکیان به پاکستان است./ایرنا
لینک کپی شد
گزارش خطا
0