۱۴:۳۱ ۱۴۰۳/۰۷/۲۸

۶ مسیر پروازی جدید با مقصد و مبدا جزیره خارگ راه اندازی شد

در راستای حمایت از متخصصان داخلی فعال در صنعت نفت کشور، پرواز‌های شرکت هواپیمایی قشم از مسیر‌های تهران، اصفهان و شیراز به جزیره خارگ و بالعکس آغاز شد.
۶ مسیر پروازی جدید با مقصد و مبدا جزیره خارگ راه اندازی شد
کد خبر:۵۵۵۴

به گزارش خبرنگار اقتصاد معاصر؛ با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری و به دستور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل هواپیمایی قشم و به منظور حمایت ویژه از متخصصان صنعت نفت کشور، پرواز‌های این شرکت از مسیر‌های تهران، اصفهان و شیراز به جزیره خارگ و بالعکس آغاز شد.

 

روز پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ جمعی از دست اندرکاران هواپیمایی قشم و مدیرعامل به همراه مسوولان هلدینگ بالاسری، ضمن بازدید از فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه، با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار به طور رسمی پرواز‌های این شرکت هواپیمایی در مسیر‌های تهران-عسلویه-تهران و عسلویه-ساری-عسلویه نیز گشایش یافت. 

 

این پرواز‌ها علاوه بر تسهیل جا به جایی کارکنان صنعت نفت، فرصت استفاده برای مردم بومی جنوب کشور و نیز کمک به رونق گردشگری را فراهم کرده است. 

 

با توجه به محدودیت‌های حمل ونقل هوایی در کشور، راه اندازی این خطوط پروازی گامی موثر در رفع مشکلات تردد و بهبود دسترسی ساکنان و کارکنان تلاشگر مناطق نفت خیز به مراکز شهری بزرگ خواهد بود.

 

این پرواز‌ها نقش بسزایی در ارتقاء کیفیت زندگی مردم بومی این مناطق خواهد داشت و در عین حال، نیاز‌های عملیاتی و لجستیکی کارکنان خانواده بزرگ صنعت نفت و گاز کشور را نیز به طور مؤثر پوشش خواهد داد.

ارسال نظرات