۱۳:۰۵ ۱۴۰۳/۰۷/۲۹

X-Empire در آستانه لیست شدن!

پروژه X-Empire در تاریخ ۳ آبان ۱۴۰۳ توکن X$ را در صرافی‌های معتبر مانند بای‌بیت و اوکی‌ایکس لیست می‌کند. ایردراپ توکن آغاز شده و کاربران با هولد کردن X$ از مزایای ویژه‌ای در اکوسیستم این پروژه بهره‌مند می‌شوند.
X-Empire در آستانه لیست شدن!
کد خبر:۵۵۵۸

به گزارش خبرنگار اقتصاد معاصر؛ ایکس‌امپایر به‌عنوان یکی از پروژه‌های جدید بر بستر شبکه تون (TON) توانسته است توجه بسیاری از فعالان حوزه ارز‌های دیجیتال را جلب کند. هدف اصلی این پروژه ایجاد یک اکوسیستم جامع از محصولات و خدمات مبتنی بر ارز دیجیتال است. این پروژه در حال حاضر در آستانه یک مرحله کلیدی، یعنی لیست شدن توکن خود با نام X$ در صرافی‌های بزرگ است. تاریخ رسمی لیست شدن توکن X$ در ۳ آبان ۱۴۰۳ اعلام شده است.

 

پروژه X-Empire همچنین فاز توزیع ایردراپ خود را آغاز کرده است و کاربرانی که در مراحل قبلی با ربات X Empire تعامل داشتند، اکنون می‌توانند میزان توکن‌های دریافتی خود را مشاهده کنند. با پایان فاز استخراج توکن و شروع فرآیند لیستینگ، کاربران قادر خواهند بود توکن‌های خود را از طریق کیف‌پول‌های متصل یا صرافی‌های مختلف برداشت کنند. این توکن‌ها در صرافی‌های معتبری همچون بای‌بیت (Bybit)، اوکی‌ایکس (OKX)، کوکوین (KuCoin) و مکسی (MEXC) لیست خواهند شد.

 

روش‌های برداشت این توکن به دو صورت On-chain و Off-chain ارائه می‌شود. کاربران می‌توانند با پرداخت کارمزد حدود ۰.۱ تون کوین (TON)، توکن‌های خود را به‌صورت آن‌چین دریافت کنند یا از طریق برداشت Off-chain بدون نیاز به کارمزد، توکن‌های خود را در صرافی‌ها نگه دارند.

 

در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۸ مهر)، تعداد ۵۷۱ هزار ووچر NFT در در بازار پیش از عرضه Getgems لیست شده است که متعلق به ۲۵۲ هزار نفر است. کل حجم معاملات نیز ۳۱۵ هزار تون کوین (TON) است. گفتنی است هر ووچر معادل ۶۹ هزار توکن X است. در زمان نگارش این مطلب، کف قیمت برای فروش هر ووچر معادل ۲.۷ تون کوین و کف قیمت برای بخش حراج معادل ۱ تون کوین است. با توجه به قیمت فعلی تون کوین (۵.۲۶ دلار)، قیمت هر توکن X در بازه ۰.۰۰۰۲۰ دلار تا ۰.۰۰۰۰۷۶ دلار است. همچنین قیمت توکن X در بازار پیش از عرضه بیت گت (Bitget) نیز حدود ۰.۰۰۰۱۸۵ دلار است.

 

تحلیل‌ها نشان می‌دهند که قیمت اولیه توکن X$ ممکن است بسته به میزان مشارکت و سرمایه‌گذاری در پروژه، در محدوده ۰.۰۰۰۳ دلار تا ۰.۰۰۱ دلار نوسان کند. کل عرضه توکن X$ برابر با ۶۹۰ میلیارد واحد است که از این مقدار، ۷۵ درصد به جامعه کاربران پروژه تخصیص داده شده و ۲۵ درصد باقی‌مانده برای استفاده‌های آینده در نظر گرفته شده است. همچنین، هولدر‌هایی که توکن X$ را حداقل ۳۰ روز نگه دارند، از مزایای ویژه‌ای مانند دسترسی به پروژه‌های جدید و اپلیکیشن‌هایی مانند برنامه یادگیری زبان و ردیاب خواب بهره‌مند خواهند شد.

 

پروژه X-Empire با همکاری با پروژه‌های موفق دیگر در اکوسیستم کریپتو و ارائه امتیازات ویژه به هولدر‌های خود، به سمت ایجاد یک اکوسیستم پویا و جذاب در حال حرکت است.

ارسال نظرات