۰۹:۴۵ ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
سخنگوی کمیسیون کشاورزی در گفت‌وگو با «اقتصاد معاصر»؛

گوشت گوسفندی وارداتی به زودی تامین می‌شود

سخنگوی کمیسیون کشاورزی بیان کرد: تمام اقدامات لازم برای تامین گوشت تازه گوسفندی در حال پیگیری است اما به دلیل مسائلی که اخیرا به وجود آمده، به ‌ویژه تحرکات رژیم صهیونیستی و محدود شدن پروازها، در بخش حمل‌ونقل با مشکلاتی مواجه شده‌ایم.
گوشت گوسفندی وارداتی به زودی تامین می‌شود
کد خبر:۶۳۰۱

سمیه رفیعی، سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد معاصر، پیرامون کاهش عرضه گوشت گوسفندی تنظیم بازاری به فروشگاه‌ها توضیح داد: متاسفانه ما در بازار با کمبود گوشت تازه گوسفندی مواجه هستیم. 

 

وی در ادامه افزود: این مساله مورد رصد و پایش کمیسیون کشاورزی قرار گرفته و تاکنون، دو جلسه در این کمیسیون برگزار شده است. همچنین، اعضای کمیسیون کشاورزی به وزارتخانه مراجعه کرده و با وزیر و معاونان مربوطه، به ‌طور مفصل صحبت کرده‌اند.

 

رفیعی با اشاره به روند تامین گوشت تازه گوسفندی اظهار کرد: تمام اقدامات لازم برای تامین گوشت تازه گوسفندی در حال پیگیری است اما به دلیل مسائلی که اخیرا به وجود آمده، به ‌ویژه تحرکات رژیم صهیونیستی و محدود شدن پروازها، در بخش حمل‌ونقل با مشکلاتی مواجه شده‌ایم. 

 

این نماینده مجلس ادامه داد: امیدواریم در روزهای آینده با تمهیداتی که وزارتخانه و کمیسیون کشاورزی در نظر گرفته‌اند، این کمبود برطرف شود.

 

کد ویدیو

 

سخنگوی کمیسیون کشاورزی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا مجلس در صورت عدم بهبود روند تامین گوشت، اقدام به احضار وزیر یا استیضاح وی خواهد کرد؟» بیان کرد: در شرایط فعلی، همه باید با همدلی و وحدت عمل کنیم. اگر کمیسیون احساس کند که قصور یا تقصیری در این زمینه وجود دارد، حتما برخورد لازم را انجام خواهد داد. اگر روند به دلیل شرایطی باشد که به وجود آمده، باید به هم کمک کنیم تا این مشکلات برطرف و به نفع مردم عمل شود.

 

همچنین رفیعی با اشاره به تمهیدات لازم برای تامین گوشت گوسفندی اظهار کرد: تمهیداتی برای تامین گوشت از سایر کشورها یا از طرق دیگر در نظر گرفته شده اما جزئیات آن در آینده اعلام می‌شود.

ارسال نظرات