۱۷/تير/۱۴۰۴ | ۰۲:۵۵
نرخ آبونمان تلفن ثابت تغییر کرد/ نرخ جدید اعلام شد وزیر ارتباطات:اینترنت به شرایط قبل بازگشت پایان مهلت استفاده از بسته اینترنت ۵۰ گیگابایتی ثابت از امروز مکالمات تلفن ثابت تا پایان تیر رایگان شد صادرات خدمات فناوری اطلاعات از کالا‌ها مهم‌تر است/ ضرورت اصلاح قوانین و تقویت مطالبه‌گری بخش خصوصی هدف یک میلیارد دلاری صادرات فناوری اطلاعات دست‌نیافتنی است/ نیاز به تغییر قوانین و حمایت دولت ابلاغ مصوبه تشکیل کمیته تسهیل کسب‌وکارهای دیجیتال معرفی کتابی برای کاربرد هوش مصنوعی در تحقیقات علمی دستور پزشکیان برای توقف فوری فروش اینترنتی دارو اضافه شدن خدمات جدید در پنجره دولت هوشمند تا ۱ ماه آینده آغاز ساماندهی سکوهای تبادل رمزارز با تشکیل کارگروه موقت تنظیم‌گری افزایش ۵۰ درصدی ترافیک عبوری داده از کشور ماهواره «پارس ۲» به‌زودی در صف پرتاب قرار می‌گیرد کلیات سند جامع ترویج و ارتقای سواد فضای مجازی تصویب شد تعرفه اینترنت همراه افزایش پیدا نمی‌کند ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی بدون اجازه ممنوع است
۱۷:۱۲ ۱۴۰۴/۰۲/۳۰

جایزه‌ی ویژه‌ی ۲۰ هزار دلاری اینستاگرام برای تولیدکنندگان محتوا

اینستاگرام با هدف افزایش تعداد کاربرانش، جایزه‌ی ویژه‌ی ۲۰ هزار دلاری برای تولیدکنندگان محتوا درنظر گرفته است.
جایزه‌ی ویژه‌ی ۲۰ هزار دلاری اینستاگرام برای تولیدکنندگان محتوا
کد خبر:۲۳۵۸۸

به گزارش اقتصاد معاصر؛ اینستاگرام برای رقابت با پلتفرم‌هایی مثل تیک‌تاک و یوتیوب، طرح جدیدی با هدف افزایش جذب کاربران راه‌اندازی کرد. در این طرح آزمایشی به نام Referrals، برخی از تولیدکنندگان محتوای آمریکایی به‌صورت دعوت‌نامه‌ای انتخاب شده‌اند تا در صورت دعوت موفق کاربران جدید به اینستاگرام، پاداش نقدی دریافت کنند.

بر اساس جزئیات منتشرشده، کاربران منتخب می‌توانند از دو مسیر درآمدزایی داشته باشند: ۱۰۰ دلار برای هر کاربر جدیدی که با لینک اختصاصی ثبت‌نام کند، یا ۱۰۰ دلار به‌ازای هر ۱۰۰۰ بازدید واجد شرایط از اپلیکیشن. سقف کلی درآمد برای هر نفر در این برنامه ۲۰ هزار دلار تعیین شده است.

اینستاگرام از شرکت‌کنندگان در طرح Referrals می‌خواهد تا لینک‌های مربوط به پروفایل، پست‌ها یا استوری‌هایشان را خارج از اینستاگرام مثل یوتیوب، تیک‌تاک، دیسکورد یا ساب‌استک منتشر و افراد جدید را جذب کنند. این رویکرد تمرکز متا بر جذب کاربران از سایر پلتفرم‌ها را نشان می‌دهد.

طرح Referrals از ابتدای می (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) شروع شده است و تا ۶ هفته ادامه دارد. شرکت Glimmer به‌عنوان همکار اینستاگرام، وظیفه‌ی پرداخت پاداش‌ها را برعهده دارد. این حرکت بخشی از تلاش‌های گسترده‌ی متا برای حفظ سهم بازار و پشتیبانی مالی از تولیدکنندگان محتوا است.

در سال‌های اخیر، اینستاگرام برنامه‌های مختلفی برای حمایت مالی از کاربرانش معرفی کرده است؛ از پاداش‌های ویژه برای کاربران مهاجر از تیک‌تاک گرفته تا قراردادهای انحصاری تولید ریلز./زومیت