۲۰:۰۳ ۱۴۰۳/۰۸/۰۱

۳ خارجی در ترکیب استقلال، ۸ بازیکن خارجی در ترکیب النصر

۸ بازیکن خارجی در ترکیب النصر عربستان مقابل استقلال دیده می‌شود و در مقابل، استقلال از ۳ بازیکن خارجی در ترکیب خود بهره می‌برد.
۳ خارجی در ترکیب استقلال، ۸ بازیکن خارجی در ترکیب النصر
کد خبر:۵۸۷۴

به گزارش اقتصاد معاصر؛ ترکیب تیم های استقلال و النصر برای هفته سوم رقابت های لیگ نخبگان آسیا که امشب برگزار می‌شود اعلام شد.

 

اما نکته جالب ترکیب دو تیم، تعداد خارجی های استقلال و النصر در این دیدار است. استقلالی ها در حالی به مصاف النصر عربستان می‌روند که از رافائل سیلوا، دیدیه اندونگ و جلال الدین ماشاریپوف به عنوان بازیکن خارجی در ترکیب خود بهره می‌برد اما در نقطه مقابل، النصر، ۸ بازیکن خارجی را در ترکیب خود می‌بیند و این نشان دهنده این است نماینده کشورمان، امشب چالش سختی مقابل تیم عربستانی خواهد داشت.

 

بنتو (برزیل)، سیماکان (فرانسه)، لاپورت (اسپانیا)، بروزوویچ (کرواسی)، اوتاویو (پرتغال)، آنجلو (برزیل)، مانه (سنگال)، رونالدو (پرتغال) بازیکنان خارجی النصر عربستان هستند که مقابل استقلال به میدان خواهند رفت. با حضور ۸ بازیکن خارجی در ترکیب النصر، این تیم تنها ۳ بازیکن عربستانی در ترکیب خود دارد و در تیم مقابل، استقلالی ها از ۸ بازیکن ایرانی در ترکیب خود بهره می‌برند.

 

النصر عربستان ۲ بازیکن برزیلی، ۲ بازیکن پرتغالی، یک بازیکن اسپانیایی، یک بازیکن سنگالی، یک بازیکن کروات و یک بازیکن فرانسوی در ترکیب خود دارد که از سه قاره مختلف هستند. بازیکنان خارجی ترکیب این تیم را بازیکنانی از افریقا، اروپا و امریکای جنوبی تشکیل می‌دهند.

 

به نظر می‌رسد با اینهمه تنوع بازیکن خارجی، استقلالی ها امشب با منتخب جهان دیدار خواهند کرد و همین موضوع، استرس هواداران استقلالی را بیش از پیش کرده است./خبرورزشی

ارسال نظرات